System ticketowy

Firma Debesis Sp. z o.o. prezentuje innowacyjne podejście do obsługi klienta poprzez zaawansowany ticketing system. Zapewnia on wielokanałową obsługę zapytań i reklamacji oraz kompleksową komunikację z klientami zarówno telefonicznie, mailowo, SMS-owo, jak i przez internetowe formularze, integrując poszczególne opcje z innymi, firmowymi systemami. Ponadto automatyczny routing zgłoszeń sprawia, że pracownicy są skutecznie przydzielani do odpowiednich zadań, co gwarantuje sprawną interakcję z klientami i szybkie rozwiązywanie problemów.

Świetne rozwiązanie dla firm

Jako że tzw. ticketing system z oferty firmy Debesis Sp. z o.o. wykorzystuje inteligentne automatyzacje, proces obsługi zgłoszeń jest stale optymalizowany, również za sprawą konfigurowalnych powiadomień i alarmów, aby żadne ważne zdarzenia nie umknęły uwadze specjalistów. Tego typu propozycja to, innymi słowy, nowoczesne i wielokanałowe narzędzie obsługi klientów, przydatne, chociażby w przypadku firm funkcjonujących w branży e-commerce, dla kurierów i nie tylko, ponieważ opcja dostosowania ustawień sprawia, że niemalże każde przedsiębiorstwo skorzysta z takiej możliwości.

Debesis Sp. z o.o.

Młynarska 39/4B | 05-500 Piaseczno | woj.: mazowieckie | NIP: 793-162-47-81 | REGON: 180840298 | telefon: +48 22 699 99 09 | debesis.pl | biuro@debesis.pl

Opis pełnej oferty: Sprawdź

Lokalizacja:

lokalizacja gps 52.0779753, 21.0319121

Kontakt w godzinach:

Poniedziałek08:00-19:00
Wtorek08:00-19:00
Środa08:00-19:00
Czwartek08:00-19:00
Piątek08:00-19:00
SobotaZamknięte
NiedzielaZamknięte